Vsbsu

Peníze jsou důležité coby poukázky, za něž lze něco užitečného dostat. Ovšem to jedině tehdy, když se jim důvěřuje a někdo je ochoten je za něco přijmout.

Využijte ke své propagaci influencery

Jste-li menším podnikatelem, je pro vás velmi těžké na velkém a svobodném trhu prorazit. Nevěšte hlavu a zkuste využít internetové influencery!
Influencer je výraz, který se k nám do Čech dostal spíše až v poslední době. Dalo by se říct, že influencer je člověk, který má na sociálních sítích silnou základnu fanoušků. Jak takového člověka využít k prezentaci svého výrobku? Jednoduše!
růžový nnotebook
Pokud jste malá firma, bude pro vás ideální vybrat influencery s menším počtem odběratelů. Proč? Protože vás takováto propagace často nebude vůbec nic stát. Lidé, kteří mají na sociálních sítích něco kolem tisíce fanoušků totiž spolupracují většinou na bázi tzv. barteru. Pošlete jim váš výrobek a oni ho otestují. Na to konto vytvoří na výrobek recenzi a další příspěvky, dle dohody s vámi. Samozřejmě je tu riziko, že se dotyčnému věc, kterou mu poskytnete, nebude z nějakého důvodu líbit a recenze může být i negativní. Pokud si věříte a rádi byste takovouto spolupráci zavedli, je dobré si influencery, které se chystáte oslovit, dobře vybrat. Základní je, aby se shodovali s tématem vaší firmy alespoň částečně. Napsal jste knihu? Oslovte knižní blogery a instagramery. Vyrábíte oblečení? Oslovte fashion blogery. Je dobré daného člověka chvíli pozorovat, zjistit, jestli komunikuje s fanoušky tak, jak si představujete. Prostě si vytipovat člověka, který nebude dělat vaší firmě ostudu. Influencerů oslovte více, ať je reklama větší. Když člověk daný produkt uvidí z více stran, je větší šance, že si ho zapamatuje a až na něj jednou narazí, vyzkouší ho.
malé ukazovátko
Kromě klasické spolupráce „produkt za recenzi“ se samozřejmě objevují spolupráce, kdy si již významnější influencer za prezentaci výrobku řekne také o finanční obnos. Můžete se však domluvit i na tom, že dotyčný člověk udělá ve spolupráci s vámi soutěž o váš produkt. Podmínka pro účastníky soutěže může být například odběr vašich stránek na sociálních sítích. Tím se vaše propagace ještě o něco zvýší.
Nebojte se zahájit spolupráci.  V dnešní době vládnou sociální sítě světu a takováto reklama je asi ta nejefektivnější!

Nezařazené